Wat heeft dat per product gekost?
x € 1.000 | ||||||||
Omschrijving | Actuele | Reali- | Nominale | Actuele | Reali- | Verschil | Actuele | |
Baten | ||||||||
07-2-2-1 | Talentontwikkeling 12-23 jaar | |||||||
6151 | Zorg 12-23 | 400 | 420 | 400 | 400 | 420 | 20 | 400 |
6153 | Schoolloopbaan 12-23 | 3.343 | 3.054 | 3.124 | 2.558 | 2.668 | 110 | 2.490 |
Totaal Baten | 3.744 | 3.474 | 3.525 | 2.958 | 3.088 | 129 | 2.891 | |
Lasten | ||||||||
07-2-2-1 | Talentontwikkeling 12-23 jaar | |||||||
6150 | Cognitie 12-23 | 176 | 181 | 176 | 195 | 196 | -1 | 202 |
6151 | Zorg 12-23 | 1.870 | 1.876 | 1.921 | 1.946 | 1.694 | 252 | 2.009 |
6152 | Talentontwikkeling 12-23 | 1.368 | 1.377 | 1.442 | 1.513 | 1.355 | 157 | 1.575 |
6153 | Schoolloopbaan 12-23 | 7.184 | 6.903 | 6.963 | 6.700 | 6.526 | 174 | 7.729 |
Totaal Lasten | 10.597 | 10.337 | 10.503 | 10.354 | 9.771 | 583 | 11.514 | |
Saldo baten en lasten | -6.854 | -6.864 | -6.978 | -7.396 | -6.683 | 713 | -8.624 | |
Toevoeging reserves | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Onttrekking reserves | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Saldo na mutaties reserves | -6.854 | -6.864 | -6.978 | -7.396 | -6.683 | 713 | -8.624 |
Investeringen
Subsidies
x € 1.000 | ||||||
Subsidie- | Omschrijving Subsidiedoelstelling | Begroting 2019 | Realisatie 2019 | Verschil | ||
VSV | Schoolverzuim en -uitval terugdringen waardoor leerlingen de kans krijgen hun schoolloopbaan zo soepel mogelijk te doorlopen en daarmee het perspectief op het behalen van een startkwalificatie vergroten. | 874 | 1.293 | 419 | ||
Onderwijsimpuls voor kwaliteit een excellentie | Het geven van een impuls aan de kwaliteit van het onderwijs en het stimuleren van onderwijsinnovatie in Utrecht | 1.225 | 1.273 | 48 | ||
Internationale Schakel Klassen (ISK): taal onderwijs voor nieuwkomers (VO) van 12 t/m 18 jaar | Het realiseren van de beoogde effecten conform Goed onderwijs voor elk kind, binnen het thema Cognitie 12-23 | 86 | 83 | -3 | ||
Schoolmaatschappelijk werk VO (subsidietender Buurtteam Jeugd) | Leerlingen ondersteunen bij achterstanden in hun ontwikkeling op school (Buurtteams) | 840 | 840 | 0 | ||
Brede School VO - talentontwikkeling en sport op school | Het realiseren van de beoogde effecten conform Goed onderwijs voor elk kind, binnen het thema Talentontwikkeling 12-23. Dit door middel van de organisatie en uitvoering van activiteiten mbt talentontwikkeling. | 764 | 666 | -98 | ||
Combinatiefuncties uitvoerend VO | Het realiseren van de beoogde effecten conform Goed onderwijs voor elk kind, binnen het thema Talentontwikkeling 12-23. | 277 | 375 | 98 | ||
Burgerschap VO | Vredeseducatie en Homo-emancipatie LHTB | 58 | 64 | 6 | ||
OPDC De Utrechtse School | Het realiseren van de beoogde effecten conform Goed onderwijs voor elk kind, binnen het thema Zorg 12-23 | 676 | 676 | 0 | ||
RMC | Regionale meld- en coördinatie voortijdig schoolverlaten | 1.082 | 1.243 | 161 | ||
Onderwijsondersteuning woonwagen- en Romaleerlingen VO | Leerlingen ondersteunen bij het doorlopen van hun schoolloopbaan | 107 | 0 | -107 | ||
Ontwikkelen passend en dekkend onderwijsvoorzieningenaanbod VO | Ontwikkelen passend en dekkend onderwijsvoorzieningenaanbod VO | 0 | 30 | 30 | ||
Aanpak lerarentekort | Aanpak lerarentekort | 0 | 0 | 0 | ||
Totaal | Prestatiedoelstelling 2.2.1 | Toerusten van leerlingen in hun schoolloopbaan en ontwikkeling van hun talenten in en om de school zodat zij een startkwalificatie halen | 5.989 | 6.543 | 554 | |
Totaal | Subdoelstelling Onderwijs | 5.989 | 6.543 | 554 |