Wat heeft dat per product gekost?
x € 1.000 | ||||||||
Omschrijving | Actuele | Reali- | Nominale | Actuele | Reali- | Verschil | Actuele | |
Baten | ||||||||
04-1-1-1 | Mobiliteitsmanagement Gebruiker Centraal | |||||||
6460 | Duurzame Mobiliteit ( niet fysiek) | 248 | 1.176 | 0 | 1.243 | 689 | -554 | 295 |
Totaal Baten | 248 | 1.176 | 0 | 1.243 | 689 | -554 | 295 | |
Lasten | ||||||||
04-1-1-1 | Mobiliteitsmanagement Gebruiker Centraal | |||||||
6460 | Duurzame Mobiliteit ( niet fysiek) | 5.840 | 3.991 | 4.132 | 10.773 | 6.164 | 4.609 | 2.898 |
04-1-1-4 | Uitvoeren maatregelen luchtkwaliteit | |||||||
6440 | Maatregelen aanpak luchtkwaliteit | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3.843 |
Totaal Lasten | 5.840 | 3.991 | 4.132 | 10.773 | 6.164 | 4.609 | 6.741 | |
Saldo baten en lasten | -5.592 | -2.815 | -4.132 | -9.530 | -5.475 | 4.055 | -6.446 | |
Toevoeging reserves | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Onttrekking reserves | 3.979 | 1.202 | 2.452 | 6.882 | 2.827 | -4.055 | 3.492 | |
Saldo na mutaties reserves | -1.613 | -1.613 | -1.680 | -2.648 | -2.648 | 0 | -2.954 |
Investeringen
Subsidies
x € 1.000 | ||||||
Subsidie- | Omschrijving Subsidiedoelstelling | Begroting 2019 | Realisatie 2019 | Verschil | ||
Duurzame stadsdistributie innovatie en onderzoek | Procesinnovatie duurzaam goederenvervoer en haalbaarheidsonderzoek duurzaam goederenvervoer | 75 | 15 | -60 | ||
Aanpak luchtkwaliteit | Aanpak luchtkwaliteit | 0 | 17 | 17 | ||
De Gebruiker centraal | De Gebruiker centraal | 0 | 15 | 15 | ||
Schoon vervoer | Schoon vervoer | 0 | 15 | 15 | ||
Totaal | Prestatiedoelstelling P1.1.1 | Voor en/of samen met inwoners, ondernemers en bezoekers nemen we niet-fysieke maatregelen | 75 | 62 | -13 | |
Totaal | Subdoelstelling Bereikbaarheid | 75 | 62 | -13 |